Webcare geeft extra kansen

De invloed van webcare wordt steeds groter. Het belang van webcare blijkt onder meer uit het feit dat 75% van de consumenten in het aankoop- en beoordelingsgedrag wordt beïnvloed door reviews en ervaringen van anderen die worden gedeeld via social media zoals Facebook of Instagram.

Ga je via ons de interactie aan met jouw doelgroep? Hierdoor bewaak je jouw reputatie en vergroot je de vind- en zichtbaarheid van jouw organisatie. Wij kunnen op deze manier, met webcare bijdragen aan een verbetering of hoger niveau halen van jouw klantenservice, public relations versterken en jouw marketingdoelstellingen realiseren.

Wij gaan actief op zoek naar volgers en likers en maken ze fan van jouw bedrijf. Wij maken, verzamelen, verrijken en verspreiden jouw content en bereiken daarmee duizenden mensen per maand voor jouw bedrijf.

Maak nu een vrijblijvende afspraak!

Wij werken vanuit een persoonlijke en handmatige visie zonder
chatbots. Onze mensen snappen beter dan welke bots dan ook waar
het jouw klant omgaat. Laat ons al het werk uit handen nemen!

Ben jij ook nieuwschierig geworden hoe wij te werk gaan?
Maak dan meteen vrijblijvende afspraak met ons!



WEBCARE WERKT ZO!

5 Stappen om jouw digitale Marketing naar een ongekend niveau te tillen met webcare.

  1. Bepaal wat webcare voor jouw bedrijf betekent en waarom je het uit wilt besteden.
  2. Zorg voor de juiste tone of voice van de webcare via de externe partij.
  3. Bepaal wat je wilt meten en weten.
  4. Zorg voor de juiste merkbeleving.
  5. Ga in op alle vragen, op alle opmerkingen en help bij problemen.

Je moet weten waar jouw ideale consument zijn of haar tijd online aan besteedt, en wat hij/zij wil. Vooral nooit vergeten om de consument als een gelijke te zien, en zorg ervoor dat de consument zich gewaardeerd voelt.

Trek marketing in jouw bedrijf breder en vervang de tools die je al zo vaak hebt uitgevoerd voor iets nieuws; bijvoorbeeld webcare.